POLITYKA PRYWATNOŚCI DOM DEVELOPMENT

W trosce o komfort i bezpieczeństwo osób, które powierzają nam swoje dane osobowe, przygotowaliśmy dla Państwa informacje dotyczące przetwarzanych przez nas Państwa danych osobowych. Jako, że pragniemy zachować przejrzystość w zakresie przekazywanych Państwu informacji, poniżej umieszczamy informacje, które przedstawiają wszelkie informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. 

Dom Development S.A. przetwarza Państwa dane osobowe zgodnie z najwyższymi standardami, zapewniając odpowiednie środki organizacyjne i techniczne na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L Nr 119, zwanego dalej „RODO”
Dziękujemy za powierzone nam zaufanie. W razie wszelkich pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
 

Czym są dane osobowe?

Dane osobowe to wszelkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym np. IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
 

Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jesteśmy My - „Dom Development” S.A. z siedzibą w Warszawie, Pl. Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa. 
Administrator samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych. Administrator danych jest odpowiedzialny za zgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych.
 

Jak można się nami skontaktować?

Dom Development wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych – Panią Annę Haczykowską, z którą możecie się Państwo skontaktować we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], w temacie wiadomości wpisując „Dom Development S.A. dane osobowe”;
b) listownie: „Dom Development” S.A., Pl. Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa, z dopiskiem „IODO”.
 

Jaki jest cel polityki prywatności?

Przywiązujemy dużą wagę do ochrony Państwa prywatności i Państwa danych osobowych. W polityce prywatności wyjaśniamy, w jaki sposób wykorzystujemy Państwa dane osobowe. Znajdziecie tu Państwo także informacje o tym, jakie prawa Państwu przysługują w związku z tym, że przetwarzamy Państwa dane osobowe, a także o tym w jaki sposób możecie z tych praw skorzystać.
 

Gdzie mogą zrealizować Państwo swoje prawa?

Na tej stronie umożliwiamy Państwu cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i realizację pozostałych przysługujących Państwu praw wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
W celu cofnięcia zgody lub realizacji przysługującego Państwu prawa, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się pod linkiem.
 

W jaki sposób chronimy Państwa dane osobowe?

Administrator na bieżąco prowadzi analizy w celu zapewnienia, że Dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Dbamy o to, by wszystkie działania na Danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
 

Jakie Państwa dane osobowe możemy przetwarzać?

W celu najlepszej realizacji naszych usług możemy przetwarzać Państwa dane osobowe, niezbędne do realizacji danego procesu biznesowego, w tym np.: imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy lub adres zamieszkania. W zależności od celu w jakim przetwarzamy Państwa dane osobowe zakres ten dobierany jest adekwatnie do realizowanego działania.
 

Jakie dane zbieramy w związku z korzystaniem z serwisu?

W związku z korzystaniem przez Państwa z naszego serwisu zbieramy dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług, a także możemy przetwarzać dane, które nie zawierają Państwa danych kontaktowych, ale mogą być wykorzystane do identyfikacji określonego urządzenia, za pomocą którego uzyskują Państwo dostęp do serwisu. Możemy pozyskiwać np.: adresy IP oraz identyfikatory internetowe, jak również Państwa dane z plików cookies, jeśli wyrazili Państwo na nie zgodę. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystujemy w celu umożliwienia identyfikacji Państwa sesji, dostosowania wyświetlanych treści oraz w celach statystycznych. Więcej na ten temat odnajdą Państwo w Polityce plików cookies.
 

W jakim celu, na jakiej podstawie i jak długo przetwarzamy Państwa dane osobowe? 

Państwa dane osobowe przetwarzamy między innymi w następujących celach:
 
Cel przetwarzania Podstawa prawna 
przetwarzania danych
Okres przetwarzania danych
Korzystanie 
z serwisu
- w celu świadczenia usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- w celach analitycznych i statystycznych, gdzie uzasadnionym interesem jest prowadzenie analiz Państwa aktywności oraz badania Państwa preferencji w celu poprawy funkcjonalności i świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu podejmowania działań związanych z zawarciem umowy
- do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń 
Prowadzenie działań marketingowych - w celu marketingu usług własnych Administratora lub podmiotów trzecich, gdzie uzasadnionym interesem, jest kierowanie treści marketingowych usług własnych (art. 6 ust. 1 lit. a lub f RODO)  - do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora
- do czasu wniesienia sprzeciwu
- do czasu wycofania zgody
Zawarcie i wykonanie umowy z klientem, który zakupił lokal lub usługę - w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) 
- badanie satysfakcji klientów i określenie jakości obsługi i produktu oraz marketing bezpośredni produktów i usług, gdzie uzasadnionym interesem jest prowadzenie analiz Państwa aktywności oraz badania Państwa preferencji w celu poprawy funkcjonalności i świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- przez okres niezbędny do podjęcia działań do zawarcia umowy
- przez okres niezbędny do realizacji umowy
- przez okres niezbędny do wypełniania obowiązków prawnych przez Administratora
- do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Zawarcie i wykonanie umowy z kontrahentem - w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy oraz realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) 
- w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- przez okres niezbędny do podjęcia działań do zawarcia umowy
- przez okres niezbędny do realizacji umowy
- przez okres niezbędny do wypełniania obowiązków prawnych przez Administratora
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Dochodzenie roszczeń lub obrona przed roszczeniami - w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Archiwizowanie dokumentów - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit c RODO) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- przez okres wymagany przepisami prawa, np. dla celów podatkowych, będziemy przetwarzać przez 5 lat od czasu zakończenia roku, w którym zaistniał obowiązek podatkowy 
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Sporządzanie statystyk - prowadzenie analiz i statystyk, gdzie uzasadnionym interesem jest poprawienie jakości świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu wygaśnięcia dowolnego celu przetwarzania, któremu towarzyszy sporządzanie statystyki
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Prowadzenie rekrutacji - w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 Kodeksu pracy
- w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
- w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
- do czasu zakończenia procesu rekrutacji, chyba że kandydat wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych w przyszłych procesach rekrutacyjnych – czas ten zwiększy się do 12 miesięcy
Komunikacja z pełnomocnikami - w celu realizacji czynności objętych zakresem pełnomocnictwa, gdzie uzasadnionym interesem jest realizacja czynności związanych z działalnością Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Realizacja przychodzących zgłoszeń - w celu odpowiedzi na zgłoszenie, gdzie uzasadnionym interesem jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- w celach związanych w wykonaniem obowiązków prawnych w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w tym m.in. w celu niezbędnym do przyjęcia i obsługi zgłoszenia, w celu podjęcia ewentualnego działania następczego na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w przypadku zgłoszeń z zakresu objętego wyżej wskazaną ustawą lub objętego przepisami innych ustaw, których dotyczy zgłoszone naruszenie. W przypadku, gdy w postępowaniu będą przetwarzane dane szczególnych kategorii, dane te będą przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. g RODO.
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu odpowiedzi na zapytanie 
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
- Gdy dane osobowe przetwarzane są w związku z przyjęciem zgłoszenia lub podjęciem działań następczych na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dane te oraz dokumenty związane z tym zgłoszeniem są przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym przekazano zgłoszenie lub zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
Zbieranie danych w ramach kontaktów biznesowych - w celu prowadzenia kontaktów biznesowych, gdzie uzasadnionym interesem jest inicjowanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych, tworzenia sieci kontaktów w związku z prowadzoną działalnością (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)  - do czasu wniesienia sprzeciwu
Obsługa recepcji - w celu umówienia spotkania z przedstawicielami Administratora, gdzie uzasadnionym interesem jest prawidłowe funkcjonowanie biura Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)  - do czasu wniesienia sprzeciwu
Prowadzenie profili w ramach mediów społecznościowych - w celu prowadzenia profili w ramach mediów społecznościowych, gdzie uzasadnionym interesem jest promowania marki, produktów i usług, budowanie i utrzymanie społeczności związanej ze Administratorem oraz w celu komunikacji, badanie satysfakcji klientów i określanie jakości naszych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) 
- w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, gdzie uzasadnionym interesem jest ochrona naszych praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
- do czasu upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń
Przetwarzanie danych akcjonariuszy oraz innych osób związane ze statusem spółki publicznej - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w zakresie przetwarzania danych akcjonariuszy, osób bliskich, osób pełniących funkcję zarządcze u Administratora, wynikających z zadań i obowiązków prawnych w zw. ze statusem spółki publicznej/emitenta (art. 6 ust. 1 lit c RODO)  - do 5 lat od sporządzenia lub aktualizacji listy osób bliskich, osób pełniących funkcję zarządcze u Administratora
- w przypadku akcjonariuszy, do 12 miesięcy od dnia powzięcia informacji o tym, że dana osoba przestała być akcjonariuszem Administratora
Dostarczanie newslettera - w celu świadczenia usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - do czasu rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
 

Kto może być odbiorcą Państwa danych osobowych?

Dom Development każdorazowo w swoich klauzulach informacyjnych przekazywanych Państwu, informuje szczegółowo o odbiorcach Państwa danych. Zakres przekazywanych danych jest każdorazowo ograniczony do niezbędnego w celu realizacji konkretnej czynności lub spełnienia obowiązku prawnego. W ramach wewnętrznej organizacji, dostęp do danych osobowych mają wyłącznie upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora. W związku z realizacją usług, odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być zewnętrzne podmioty, w tym między innymi dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych lub inne podmioty np. , co do których informacje każdorazowo przedstawiane są w dedykowanych klauzulach informacyjnych. 

Na podstawie szczególnych przepisów odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być także organy publiczne, które mogą wystąpić do Administratora o udostępnienie im wybranych danych w ramach konkretnego, prowadzonego przez ten organ postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.

W przypadku portali i stron pozwalających na wyrażenie opinii o Dom Development, prowadzonych w portalach społecznościowych i innych ogólnodostępnych serwisach, odbiorcami danych mogą być inni użytkownicy tych serwisów.
 

Czy Państwa dane zostaną przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy?

Z uwagi na to, że korzystamy z usług zewnętrznych dostawców narzędzi i usług, Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich, tj. do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zapewniamy, że w takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o odpowiednią podstawę prawną, pozwalającą na przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego. Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania Danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
 

Jak Państwa dane przetwarzane są w ramach Serwisu?

W ramach niniejszego Serwisu, Dom Development przetwarza informacje dotyczące interakcji użytkownika z tym Serwisem i zawartymi w nim treściami i usługami, w celu udoskonalenia serwisu oraz dostosowania go do potrzeb użytkownika. Informacje, o których mowa powyżej, nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z tego Serwisu i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji użytkownika. Administrator nie identyfikuje zatem konkretnego użytkownika niniejszego Serwisu, poprzez powiązanie tych informacji z jego innymi danymi, umieszczonymi np. w formularzu kontaktowym. Serwis realizuje powyższe funkcje poprzez instalację plików “cookies”, zgodnie z Polityką Plików Cookies niniejszego Serwisu (szczegółowe informacje: https://www.domd.pl/pl-pl/warszawa/cookies).
 

Jak będą przetwarzane Państwa dane w związku z naszymi inicjatywami?

Dom Development zastrzega sobie prawo do prowadzenia inicjatyw oraz organizowania wydarzeń, w tym konkursów i targów. O przetwarzaniu Państwa danych związanych z ich realizacją, informacje przekazywane będą w treści odrębnych dokumentów, w tym odrębnych regulaminów.
 

Czy muszą Państwo podać swoje dane?

Podanie danych jest niezbędne np. do zawierania umów i wypełniania obowiązków prawnych. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane Dom Development przez podmiot, z którym Dom Development zawarło umowę. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
 

Jakie mają Państwo prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

Każdej osobie fizycznej, której dane są przetwarzane przez Dom Development przysługują prawa wynikające z obowiązujących przepisów tj. możliwość zgłoszenia wniosku o:
a) dostęp do swoich danych osobowych,
b) usunięcie swoich danych osobowych
c) sprostowanie swoich danych osobowych,
d) wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
e) ograniczenie przetwarzania swoich danych osobowych,
f)  przeniesienie swoich danych osobowych.
 

Czy przetwarzamy Państwa dane osobowe w sposób zautomatyzowany?

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób całkowicie zautomatyzowany (w tym w formie profilowania). Decyzję o dostarczeniu konkretnej informacji podejmuje ostatecznie pracownik Administratora.
 

Jak złożyć do nas skargę?

Zawsze jesteśmy bardzo wdzięczni za wszelkie Państwa sugestie i uwagi, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych, które pozwalają nam poprawiać jakość świadczonych usług. W przypadku chęci ich wniesienia, jak również sformułowania ewentualnej skargi w sprawie przetwarzania danych osobowych, prosimy o przesłanie szczegółowych informacjami dotyczących danej sprawy do naszego Inspektora Ochrony Danych:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], w temacie wiadomości wpisując „Dom Development S.A. dane osobowe”;
b) listownie: „Dom Development” S.A., Pl. Piłsudskiego 3, 00-078 Warszawa, z dopiskiem „IODO”.
Wszelkie otrzymane przez nas wiadomości zostaną poddane szczegółowej analizie. Osobom fizycznym przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Szczegółowe informacje w tym zakresie możecie Państwo uzyskać na stronie internetowej Urzędu: www.uodo.gov.pl.
 

Wybrane klauzule informacyjne


Poniżej przedstawiamy Państwu klauzule informacyjne zawierające wyselekcjonowane informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, uzależnione od tego w jakim procesie przetwarzania Państwo uczestniczą.
 
  1. Klauzula informacyjna dotycząca działań marketingowych
  2. Klauzula informacyjna dotycząca monitoringu wizyjnego
  3. Klauzula informacyjna dotycząca zakupu lokalu
  4. Klauzula informacyjna dotycząca zakupu lokalu Ceramiczna
  5. Klauzula informacyjna dotycząca komunikacji z pełnomocnikami
  6. Klauzula informacyjna dotycząca umów z kontrahentami
  7. Klauzula informacyjna dotycząca zakupu nieruchomości
  8. Klauzula informacyjna dotycząca obsługi wpływających zgłoszeń
  9. Klauzula informacyjna dotycząca realizacji procesu budowlano-inwestycyjnego
  10. Klauzula informacyjna dotycząca zapytania ofertowego
  11. Klauzula informacyjna dotycząca ewidencji wejść
  12. Klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji
  13. Klauzula informacyjna dotycząca relacji inwestorskich
  14. Klauzula informacyjna dotycząca social mediów
  15. Klauzula informacyjna dotycząca zgłoszeń sygnalistów

Strona domd.pl może wyświetlać się nieprawidłowo

Używasz przeglądarki, która nie jest aktualna, w związku z czym strona domd.pl może wyświetlać się nieprawidłowo. Otwórz stronę w innej przeglądarce. Jeśli potrzebujesz pobrać i zainstalować wspieraną przegladarkę, linki znajdziesz tutaj:

Pamiętaj, że oprócz wyświetlania prawidłowo treści, aktualna przeglądarka zadba o Twoje bezpieczeństwo w sieci.